like :)

Si Pelangi

My photo
You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful :)

Monday 31 October 2011

Have a great day with them :)

Assalamualaikum 
heee
27th Oct yang lepas
i met my girlfriends
Feza, Fiqa, Syeda, Amim( adik Feza) and alsa Bella
well mula mula Bella takde sebab dia kerja
so kitorang jumpa dia lambat lahh
Early in the morning pegi fetch fiqa dekat rumah
sebab rumah dia je yang paling jauh haha
then breakfast dekat mamak p14
after that we went to Pullman.
then melawat syida's mum 
then ke Alamanda lunch together at Pizza Hut.
so here's the picturesssss
















































 kat pizza hut kitorang terserempak dengan mak,kakak,kakak ipar fiqa
dan ini anak buat nya, Qisya :)







okayyy the end :)
thanks girlfriends for cheerish my day
me love you so much.
xoxoxo

1 comment:

  1. wwoooooo. best kannn. nak kluar lagi and lagi. heeee

    ReplyDelete