like :)

Si Pelangi

My photo
You are you and I am I, and if by chance we find each other, then it is beautiful :)

Monday 17 October 2011

kenapa super stronger ?

HAI GENGGGG!
 jommm makan petangg
sedap kan kalau dapat makang pisang goreng
minum air teh panas.
fuhhhhh!!
okayy sebenarnye bukan nak cakap yang tuu

kenapa pilih nama header tu SUPER STRONGER ?
Sebab aku baget kuat 
hahahah
sebab nye kawan kawan baik ku selalu berkata yang aku nie kuat
cewahhh
baget macam heroin la wehhh
hahahha
dan dan ade someone nie pernah cakap
aku memang super stronger sebab time tu aku tolong dia bukak kan air tin
huahuahua
klaka tak? tak ehhh
okayyyy -,-"

dan dan aku sendiri rasa macam aku baget kuat
sebab ni baru putus cinta
tapi still kuat la.
kawan kawan cakap 
"awak kan kuat . saya tahu awak kuat. sayang juju yang kuat ni"
haaa lebih kurang macam tu la
so aku pun perasan la yang aku nie memey kuat.

okay lahhh tu jeeeeee. Bubyeeee :D

2 comments:

  1. saya tahu awak kuat sebab saya selalu doakan awak kuat walau apa pun :)

    ReplyDelete
  2. alalaaaaa comelnyeeee.thanks awak :) hee

    ReplyDelete